COMUNICADO OFICIAL

A SD Negreira quere mostrar a súa máis absoluta repulsa os acontecementos sucedidos o pasado sábado no campo de fútbol «Jesús García Calvo». No partido que enfrentaba o noso equipo e a SD Compostela da xornada 35ª da Liga da Terceira División Nacional, o final do partido e cando o trío arbitral se dispoñía a entrar nos vestiarios, estes sufriron a agresión por parte dun seguidor do Negreira ó lanzarlle un obxecto que impactou nun dos asistentes.

Queremos mostrar o noso máis profundo malestar con esta situación incomprensible no mundo do fútbol, e que reseitamos rotundamente lamentando o sucedido.

Non queremos que estas situacións de violencia se repitan nunha entidade  que sempre se distingiu por ser tolerante e respetuoso.

Pedimos disculpas o trio arbitral, por este incidente e non queremos que se volva a repetir este acto dun seguidor do noso equipo, do cal nos sentimos profundamente doídos e que esperamos que o noso club nin ningún outro se vexa envolto nunha situación similar.

Síguenos en twitter